موارد شامل پشتیبانی

واحد پشتیبانی

ad

همراهان و مشتریان محترم مهرورزان جوان

لطفا مطالب ذیل را به دقت مطالعه کنید

تا بتوانید خدمات بهتر و کاملتری از ما دریافت کنید

انواع پشتیبانی و شرایط استفاده از آن :

الف) پشتیبانی های نرم افزاری

شامل نرم افزارهای ؛ حسابداری ، انبار ، حقوق و دستمزد ، مدیریت مشتریان crm ، ارسال پیامک و ....

ب ) پشتیبانی های سخت افزاری که به دو بخش تقسیم میشوند

۱) بخش زیر ساخت شبکه و اینترنت

۲ ) بخش ویندوز و تنظیمات شبکه و اینترنت

ج ) پشتیبانی الکترونیک

که مربوط به سخت افزارهای تخصصی طراحی شده الکترونیکی میباشد

توجه :

تمام پشتیبانی ها فقط در ساعات اداری از ۸:۳۰ صبح الی ۱۴ به مشتری ارایه میشود و در ساعات غیر اداری پشتیبان وظیفه ای در قبال پشتیبانی ندارد و مشتری در صورت تمایل به دریافت پشتیبانی باید مبلغ ورودیه که از طرف پشتیان اعلام میشود را به حساب ایشان واریز نماید ، تا پشتیبان  به محل مشتری مراجعه و نسبت به انجام خدمات پشتیبانی اقدام کند .

پس از مراجعه به محل مشتری به ازای هر ساعت کار ، پشتیبان مبلغی💰 جداگانه از مشتری دریافت خواهد نمود که در محل و به صورت پرداخت نقدی یا کارت به کارت انجام میشود ‌

مبلغ ورودیه در سال ۱۳۹۶ برای محدوده کاشان ۳۵۰.۰۰۰ ریال و هرساعت کارکرد ۳۰۰.۰۰۰ ریال

مبلغ ورودیه برای سال ۱۳۹۶ برای محدوده خاج از کاشان و تا شعاع ۵۰ کیلومتر ۶۵۰.۰۰۰ ریال و هر ساعت کارکرد ۳۰۰.۰۰۰ ریال

مبلغ ورودیه برای شهرها و استانهای دیگر به صورت قرارداد مشخص میشود .

پشتیبانی های نرم افزاری :

شامل اشکالات منطقی موجود در نرم افزارهای مذکور میباشد

دقت داشته باشید :

اشکالات مربوط به ویندوز ، ویروسهای کامپیوتری ، شبکه و اشکالات سخت افزاری و اتصالات و تنظیمات شبکه و اینترنت و ....

شامل پشتیبانی های نرم افزاری نمیباشد.

پشتیبانی های نرم افزاری به صورت :

اینترنتی ، تلفنی و مراجعه حضوری( حد اکثر ۵ بار در سال ) و در محدوده شهری پشتیبان میباشد.

هزینه های ایاب و ذهاب برای پشتیبانی های حضوری خارج از محدوده شهری به صورت جداگانه و نقدا در زمان انجام پشتیبانی دریافت میگردد.

هزینه پشتیبانی های نرم افزاری بسته به نوع نرم افزار تعیین شده و به صورت سالیانه در ابتدای هر سال از مشتری دریافت می شود .

در این روش مبلغ پشتیبانی از قبل توسط شرکت یا شخص پشتیبان تعیین شده و خریدار یا مشتری نمیتواند توافقی جداگانه داشته باشد

پشتیبانی های سخت افزاری :

در اینگونه پشتیبانی ها معمولا یک قرارداد سالیانه یا شش ماهه با مشتری بسته میشود که مبلغ قرارداد بسته به نوع شبکه ، تجهیزات ، سخت افزارها متفاوت بوده و این مبلغ به صورت ماهیانه و در ابتدای هرماه به حساب پشتیبان ریخته میشود و در ازای آن پشتیبان بسته به نوع قرارداد

موظف است به صورت تلفنی ، اینترنتی و یا مراجعه حضوری خدمات پشتیبانی را ارایه دهد

در این نوع پشتیبانی حتی اگر مشتری در یک ماه هیچ نیازی به پشتیبانی پیدا نکند ، باز باید مبلغ شارژ ماهیانه را پرداخت نماید

در این روش مبلغ پشتیبانی از طرف شرکت یا شخص پشتیبان پیشنهاد داده شده و با مشتری توافق میشود و مبلغ نهایی به عنوان مبلغ پشتیبانی ماهیانه در نظر گرفته و به شماره کارت یا حساب اعلام شده از طرف پشتیبان واریز میشود .

پشتیبانی الکترونیک :

این گونه پشتیبانی ها بسته به نوع سخت افزار الکترونیکی طراحی شده و شرایط آن کاملا متفاوت بوده و پس از عقد قرارداد انجام کار ، همزمان قرارداد پشتیبانی نیز تنظیم میگردد.

همراه پشتیبانی : 09395560316

از توجه شما عزیزان سپاسگذاریم

تیم پشتیبانی گروه نرم افزاری مهرورزان جوان

فروردین ۱۳۹۶

ردیف عنوان تاریخ ثبت سایز فایل تعداد بازدید دانلود
1
Supremo
دانلود نرم افزار پشتیبانی از راه دور
1397/03/23 6.00MB 342
2
AnyDesk
دانلود نرم افزار مدیریت از راه دور
1397/11/22 2.00MB 129